1-5 förlust mot Lillån

Såhär löd det i gästboken på odibf.se efter matchen:

# 2 Nicklas Carlsson 05 11 26 06:44
Självklart jag har prata med Tomas. Han sagt o vet precis vad han ska göra som annan center gjort inte sin jobb som tränare önskar..

Använder "frysboxen" spelare till söndag (Hela matchen)

#11 Tompan 05 11 26 02:44
Vi var inte direkt bra, utan vi gjorde dom dåliga, det var det som gjorde så att de inte vann stort - och våra målvakter, Simika och Denis, de gjorde ett hästjobb.
Det är min analys av matchen.

Det var inte roligt att se matchen från bänken, för den typen av matcher passar mig bra.

Nu har vi dyrbara 3 raka förluster i rad igen. Vi måste rannsaka oss själva och spela en tightare innebandy. Annars spelar vi i div 5 nästa säsong, om vi fortsätter såhär. Vi kan slå alla lag i serien om vi har en bra dag, det har vi inte haft på ett bra tag nu.

Trevlig helg - önskar en som sitter i frysboxen

Vi var inte direkt bra, utan vi gjorde dom dåliga, det var det som gjorde så att de inte vann stort - och våra målvakter, Simika och Denis, de gjorde ett hästjobb.
Det är min analys av matchen.

Det var inte roligt att se matchen från bänken, för den typen av matcher passar mig bra.

Nu har vi dyrbara 3 raka förluster i rad igen. Vi måste rannsaka oss själva och spela en tightare innebandy. Annars spelar vi i div 5 nästa säsong, om vi fortsätter såhär. Vi kan slå alla lag i serien om vi har en bra dag, det har vi inte haft på ett bra tag nu.

Trevlig helg - önskar en som sitter i frysboxen

Ja, ni läste rätt. Jag är bänkad fortfarande. Det är inte så roligt, det :)
Men idag är det en ny match, en träningsmatch mot Brickebacken, som spelat med blandade resultat i div 3 och är tia just nu i deras serie. Vi är ofta bra mot dom. Vi får se om vi håller bra klass ikväll. Då spelar jag, förhoppningsvis.
Återkommer med mer information ikväll.

Innebandyhälsningar

Tompan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits